Maantielenkit
Maantielenkit
Maantielenkeistä kiinnostuneiden postilistalle (ks. yllä oleva Sticky -keskusteluaihe) on kertynyt jo 14 nimeä ja maantiekausikin on täydessä vauhdissa. Jotta lenkit saataisiin pyörimään niin ehdottaisin tutustumislenkkiä jolle ei siis minkäänlaisia tulostavoitteita asetettaisi. Kunhan käydään pyörittelemässä ja katsotaan minkä näköisiä maantieajosta kiinnostuneita heppuja TKK:lta löytyy. Tältä pohjalta olisikin helpompi lähteä lenkkejä suunnittelemaan ja sopimaan, vai kuinka?
Tietty luonteva ajankohta olisi ennen torstain saunailtaa. Itse kuitenkin kävisin tuolloin mieluummin sen maastolenkin ajamassa ja taitaa olla muitakin... Olisiko keskiviikko sopiva? Lähtö vaikkapa Alvarin aukiolta klo 18 niin työssäkäyvätkin ehtivät mukaan. Ja lenkki voisi tosiaan olla lyhytkin, n. 1h.
Oman 'maantiekauden' kävin avaamassa eilen ja vaikka maasto onkin enemmän mun juttu niin kai se pieni kipinä taas heräsi ja muutaman maantielenkin voisin aina silloin tällöin heittää.
-Anssi
Tietty luonteva ajankohta olisi ennen torstain saunailtaa. Itse kuitenkin kävisin tuolloin mieluummin sen maastolenkin ajamassa ja taitaa olla muitakin... Olisiko keskiviikko sopiva? Lähtö vaikkapa Alvarin aukiolta klo 18 niin työssäkäyvätkin ehtivät mukaan. Ja lenkki voisi tosiaan olla lyhytkin, n. 1h.
Oman 'maantiekauden' kävin avaamassa eilen ja vaikka maasto onkin enemmän mun juttu niin kai se pieni kipinä taas heräsi ja muutaman maantielenkin voisin aina silloin tällöin heittää.
-Anssi
Pitkän tauon jälkeen voisi taas käydä maantietä ajamassa. Maantielenkkiläisten postituslistan puolella ovat kiinnostuksensa arki-iltojen suht lyhyille ja rauhallisille lenkeille ilmaisseet jo Kimi, Mika, Jari ja Aleksis. Jos mukaan saataisiin vielä vaikkapa Aki ja Iiro itseni mukaan lukien niin kyllähän sellaisella porukalla ajelu olisi jo juhlaa
.
Loppuviikoksi luvattu hieman kosteata keliä joten taitaa ensi viikkoon jäädä. Itse voisin kuitenkin ottaa riskin ja kokeilla ajelua jo torstaina, pitää tutkailla keliä. Olisiko kaikille sopiva lähtöaika siinä klo 18?

Loppuviikoksi luvattu hieman kosteata keliä joten taitaa ensi viikkoon jäädä. Itse voisin kuitenkin ottaa riskin ja kokeilla ajelua jo torstaina, pitää tutkailla keliä. Olisiko kaikille sopiva lähtöaika siinä klo 18?
Joo katoin vain että torstain kohdalla ei sääkartassa ollut niin isoja salaman ja sadepisaran kuvia kuin muina päivinä
Toinen mahdollinen lenkkiajankohta olis sunnuntai-ilta. Tuolloin boonuksena olisi Otahoasin asukkaille (ja miksei parille kaverillekin... ?
) lenkkisauna 20.30 eteenpäin JMT10:ssä 'rankan' lenkin päätteeksi.

Huomisen sää näyttää oikein hyvältä ja maantiepyörällä on tullut ajettua viime aikoina aivan liian vähän. Käynpä ainakin kääntymässä Alvarilla klo 18 aikaan.Anssi wrote: